Oni živijo ponovno

Oni živijo | Maska | Ljubljana

Oni živijo | Maska | Ljubljana

V ponedeljek, 25. 2., in v torek, 26. 2., ob 19.00, si lahko ogledate v Gledališču Glej, v Ljubljani, izjemen srbski dvojec, v sestavi Milan Marković in Maja Pelević, ki se po gostovanjih na festivalu Preglej na glas in po Borštnikovem srečanju s subverzivnim projektom Oni živijo (v iskanju ničelnega teksta), v katerem sta »ubesedila« svojo politično izkušnjo in »razgalila nerazgledanost, oportunizem in lahkomiselnost devetih političnih strank v Srbiji« (Zala Dobovšek; Delo; 8. 5. 2012) zopet vrača v Slovenijo. Mlada srbska dramatika in dramaturga Maja Pelević in Milan Marković sta se včlanila v devet političnih strank v Srbiji in bila kaj kmalu povabljena v mnoge njihove odbore. Strankarskim voditeljem sta namreč poslala besedilo/program kulturne politike in političnega marketinga z naslovom Ideja, strategija, gibanje (Ideja strategija pokret). Besedila so pri vseh strankah naletela na krasen sprejem. Pelevićeva in Marković sta v svojem programu uporabila besedilo nemškega nacističnega politika Josepha Goebbelsa Znanje in propaganda iz leta 1928, v katerem sta spremenila le tri pojme: “propagando” je nadomestil “politični marketing”, “nacionalni socializem” je postal “demokracija, socializem ali liberalna demokracija” – seveda odvisno od usmeritve stranke, “Hitler” pa je bil spremenjen v ime posameznega strankarskega voditelja. Po predstavi, v ponedeljek, 25. 2., ob 20.30, bo sledila okrogla miza o odnosih z javnostmi v politiki s strokovnjaki in praktiki, ki jo bo vodil eden najprodornejših novinarjev v Sloveniji Siniša Gačić. Na okrogli mizi bodo sodelovali: Lejla Kogej, vodja odnosov z javnostmi stranke SLS, Karmen Uglešič, vodja odnosov z javnostmi državnega zbora, Sebastjan Jeretič, lastnik agencije Nevro PR, ki se ukvarja s pripravo političnih kampanj in komunikacijskim svetovanjem ter dr. Mihael Kline, strokovnjak za odnose z javnostjo ter predavatelj na Fakulteti za družbene vede. Z okroglo mizo želi Maska informirati širšo javnost  s precej neznanim področjem odnosov z javnostmi v politiki, ki je v povsem diametralnem nasprotju s komercializacijo pojavnosti politike kot družbene stvarnosti.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*