Fabianijev most kolesarjem ni prijazen

Fabianijev most, ki ga je Ljubljana sicer brez dvoma zelo potrebovala, je svež dokaz, da kolesarji v Ljubljani niso prav zelo cenjena kasta mobilnih meščanov. Če je avtomobilska steza čudovito preprosta, je kolesarska, no,  zelo nepraktična, saj je precej nalomljena v vseh treh dimenzijah. Zavedam se, da ni veliko prostora na mestu, kjer most stoji. Ampak prepričan sem, da bi bilo mogoče most zasnovati tudi tako, da bi kolesarjem pot bolje tekla. Zato se bo brez dvoma marsikateri kolesar raje podal po avtomobilski stezi. Gospodje in gospe, ki ste se danes ponosno slikali ob odprtju, predlagam skupinski izlet v katero od kolesarjem prijaznih mest, ki jih v Evropi ni tako malo. Najbolje s kolesom, seveda.

Fabianijev most | Ljubljana

Fabianijev most | Ljubljana

Ampak to je samo moje mnenje. Za uravnotežen razmislek pripenjam mnenje drugih, ki stvar vidijo malo drugače:

Povej naprej

    5 thoughts on “Fabianijev most kolesarjem ni prijazen

    1. MK: Pa pot za kolesarje niti ni tako zelo nepraktična, kot sem si do danes mislil, da bo. Ker imam most dokaj pod nosom, sem ga danes nekajkrat sprobal, kot pešec, sprehajalec in kot kolesar. Okej, malce ovinkasta je kolesarska pot, a že spet ne tako zelo. Glede okolice je bistveno lepša kot avtomobilska, saj gre skozi nekakšen park, kot kolesar pa si tudi elegantno ločen od (zjutraj) čakajočih in pod nos smradečih ti avtomobilov. Lušno!

      • zakaj ni pot za avtomobil nikoli vijugasta? medtem ko kolesar mora vijugati okoli znakov, voziti čez robnike, prečkati ceste, itd… in kolesarja ne ščiti školjka avtomobila. tudi kak klanec, ali ovinek, itd kolesar zmore težje, kot voznik, ki doda samo malo več plina… itd.

        • Točno to. V bistvu ne gre za to, ali kolesar lahko pride čez most ali ne. V končni fazi greš čez Ljubljanico lahko tudi čez Tromostovje, pa se ne zamudiš več kot 10 min. Gre za to, kako urbanisti gledajo na mesto. In zdi se, da je Ljubljana v prvi vrsti še vedno mesto lepih avtomobilskih obročev in prstanov, medtem ko je vse, kar je namenjeno kolesarjem in peščcem, če sploh je, drugotnega pomena. Če bi Ljubljano snovali za prihodnost, bi bilo gotovo pametneje avtomobile potisniti v ozadje.

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *


    *

    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>